05 februari 2013

Några nya jiggar

Det känns som att i år kommer jag ( Mackan) nöta en del gummibeten. Gummibetena som jag har just nu är några Orka jiggar, Real Eel och några Svartzonker MCrubber. Har även några Big MCrubber på gång.
Tyckte att Mieko predatorjiggar såg spännande ut så jag gjorde en liten beställning hos Mieko fishing.
Jag beställde 4st och så fick jag med  en extra, man tackar.
Dom såg riktigt fina ut, hoppas dom levererar för mig också.
Inte omöjligt att det kan bli några till.

Det är alltid trevligt när man får en liten lapp med beställningen.

Kommer nog att testa stora beten i år. Fiskade en del med Reel Eelen 40cm förra året och jag tyckte den fungerade bra. I början tyckte jag det kändes konstigt att kasta med ett bete på 40cm. Kändes som man kastade en orm . Men gäddorna gillade det, så det var bara att köra på.

                         I år har jag som mål att plocka några 10 + are och gärna på någon tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar