05 maj 2014

KIng of Mälaren våren 2014


King of Mälaren gick inte som vi hoppats på.
Det var runt 120 team som kom till starten.
Första målet var att plocka 5 fiskar och sen jobba på storleken.
Vi fixade 5 fiskar men storleken uteblev.





Oj vad glad jag var här :-)
Här var jag tvungen att fronta gäddan så att den såg lite bättre ut.
Tror att jag sträckte mig när jag var tvungen att göra denna super frontning.


Var tvungen att göra det på denna också.

Så här glad blev Johan för sin 65a.
Vi fick ihop endast 317cm gädda på 5 fiskar.
Kan inte säga att någon av oss var nöjada.
Bara att dra ett streck över det här och börja ladda inför 
Pike Open i Västervik.
Stort grattis till Leech/Jiggar.nu som Vann lagtävlingen på 486cm!!
Grattis till Micke i team Pike Busters/ sundybergs sportfiske som drog längsta gäddan 111cm
och blev den nya King of Mälaren!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar