26 juli 2013

Veckan som varit.

I veckan var jag ( min familj) hos några underbara vänner i jämtland då jag även passade på att fiska lite gädda i sjön där dom bor. Gäddfisket gick sådär. Det blev inga stora så vi jagade lite abborrar i stället.
Abborrarna som vi fick upp rökte vi . Grymt gott.
Här är min ena junior som jag hoppas ska bli en i Teamet om ett tag.
Det var så otroligt härligt att glida upp för ån , stanna till lite , kasta några kast och sen glida vidare.


På vägen hem så passade jag på att hälsa på Anders Ulvforsen (Wolfcreek lures) för att hämta
 några beten som vi beställt.

 Där fick jag en liten rundtur där han visade mig hur det gick till från träbit till färdigt bete.
Man bara stod där och njöt.
Anders gör ju så grymt fina beten
 Sneglade på några andra beten som troligen kommer dyka upp i beteshinken om ett tag.
Ska lägga en ny order snart.
Jag fick kämpa för att inte köpa ett gäng till när man var där . Familjen satt ju i bilen utanför.


Här är betena . Grymt fina beten. Nästan för fina för att fiska med.
Men dom kommer att testas på söndag för då ska teamet ut på en tur.




Wolfcreek Lures®

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar