14 juni 2014

Kvällsfiske med teamet











Micke och jag åkte ut lite tidigare för Johan slutade lite senare från jobbet.
Idag var det dax för mig att fiska med Kedjebetet:
Kedjebetet är ett sätt att samla Sveriges sportfiskare för en gemensam insats och insamling till cancerfonden. Initiativtagarna är Robert Jonsson från NyttFiske, S-O Larsson från Miekofishing och Tommy Suomela från
"För varje enskild person som fångar fisk på detta bete och skickar in en bild så skänker vi minst 50 kr till cancerfonden. Minst 50 kronor ? Ja om någon vill sätta in pengar på en speciell bild så får de det."
Självklart så kommer jag också sätta in pengar till Cancerfonden.
Gäddan jag fick var inte så stor men det var en gädda, så nu ska jag skicka vidare den .


 Det blåste skapligt när vi hämtat upp Johan och skulle åka i väg.
Som inte det skulle räcka så började det regna en del.
Johan tyckte det var "jätte kul" att bli lite blöt.

Micke var nog mer skeptisk till det.

Vågorna kunde man inte klaga på.





Gladast denna kväll blev Johan med sin 103a
Tagen på en Mc Rubber.
Äkta fiskeglädje!!!


Man kan bli rätt hungrig av att fiska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar